Acredito q aqui seja um fechamento de gap para compra/short, talvez eu esteja errado 30% e 70% de está certo em $SOL
Αποποίηση ευθυνών: Περιλαμβάνονται απόψεις τρίτων. Δεν παρέχονται επενδυτικές συμβουλές. Το Binance Ai ενδέχεται να χρησιμοποιείται χωρίς καμία εγγύηση.Δείτε τους Όρους και προϋποθέσεις.